Give me a break

Nu har jag pulat fram och tillbaka...Hittar inte det jag söker på sidan designa din blogg så jag får pula på egen hand =)

Jag har kommit från bloggvärlden en aning men känner att jag saknar den emellanåt så jag gör väl ett nytt försök.

Ska man göra korta eller långa inlägg. Långa inlägg riskerar att bli avbrutna och korta inlägg riskerar att bli tråkiga så jag får väl göra ett tappert försök med att göra någonting mitt emellan.

På fredag börjar jag min heltidsanställning och det ska bli riktigt spännande men jag tror inte det kommer att bli så mycke bättre än det jag har haft tidigare. Nu vet jag att dom måste ge mig alla timarna på schema men jag tror att dom kommer att fucka ihop det så jag får aldrig den lugn o ron som jag velat ha. Jag sitter i skrivandets stund och inväntar mail så jag vet hur jag ska jobba på Volvo. Just nu har jag bara tiderna jag jobbar på bevakning och inget mer. Vilket betyder att just nu vet jag bara 104 timmar, vad jag ska göra och resten inväntas i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0