Efter några dagar

Nu har det gått några dagar sen jag fick mitt schema och det la sig efter en stund men vid tidpunkten var allt bara ett svart hål. Kanske har jag turen att min kollega kan hämta mig inatt så jag slipper tänka på hur jag kommer hem. Dit är inga problem, då tar jag bara bussen från station så det löser sig.
Jag ska fixa mina naglar idag med så jag blir fin på mitt första pass på VCC. Måste vårda om mig själv emellanåt.

Igår kom gubben hem från sin skidresa där han har varit i några dagar. Jag har haft det så lugnt o skönt i några dagar och bara njutit av ensamheten. Kändes lite konstigt att få hem han efter att man har funderat i helgen på hur vi egentligen har det. Ibland är det bra och ibland är det mindre bra...men igår var allt på topp efter hemgången. Jag trodde aldrig att jag skulle få med mig honom i säng efter att han har varit iväg på detta viset. Han brukar nämligen sitta uppe ganska sent på nätterna (av uttråkning) men igår föreslog han att vi skulle gå o lägga oss nästan direkt efter att jag hämtade honom vid halv 12. Hoppas bara det håller i sig ett tag.

Nu ska jag ta o klä på mig så jag kan ta mig till Hanna och sen till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0